+ عزيزي الزائر ...
شكـرا لـزيـاتـك الغـالية لمــدونتـي , وفي أنتظار زيارتك القادمه
اذا اعجبك شيئا من كتاباتي فبرجاء ترك تعليقك وشكراً ...



الاثنين، مارس 31، 2014

كم احتاج اليك ابي الغالي ...

مفيش اصعب من انك تشتاق لمن لن يعود

وخصوصا اذا كان الاب ...

كم اشتاق اليك ابي الغالي ... ليتك كنت معي ...
احتاج اليك جداااا ... اشتاق لتلك الليالي

 التي كنا نتسامر فيها
اتتذكر ؟؟؟
اشتاق لان اسير معك ويدي بيداك ...
اتذكر ذاك الموقف
حين كنا نتقدم اوراقي لتلك الجامعه
وكنا نسير انا وانت علي ذاك الكوبري
ويداك بيدي ...
اتذكر ذاك السائق الذي صرخ بوجهي
هاروح اقول لابوكي ... وقالك دي قد بنتك
هههههههههههههههههههههه
فاكر يابابا ردك
انا ابوها يا غبي
وفضلنا نضحك وايديك بايدي

كنت حاسه معاك بالامان 
تعرف انا من غيرك ضايعه وضعيفه قوي
انت كنت سندي وقوتي في الدنيا دي
حقيقي واحشتني قووووووووووووي
وجودك في حياتي كان هايفرق كتير قوي معايا

هناك تعليق واحد:

  1. بصراحة انا مش عارف أقول ايه .
    لكن اللي اقدر أقوله ياصديقتي وأختي الغاليه
    الماضي لن يعود بكل ما فيه من شخصيات أو مواقف .........
    لكن علينا أن نتعلم من الماضي كيف نضع خطوط حياتنا
    ربنا يسندك ويقويك ويحافظ عليك وصدقيني ربنا هو الشخص الوحيد

    اللي موجود في الماضي والحاضر والمستقبل ولم ولن يتغير الي الأبد

    خليك واثقه فيه انه مستحيل يتخلي عنك ولو للحظه

    ردحذف