+ عزيزي الزائر ...
شكـرا لـزيـاتـك الغـالية لمــدونتـي , وفي أنتظار زيارتك القادمه
اذا اعجبك شيئا من كتاباتي فبرجاء ترك تعليقك وشكراً ...



الأربعاء، أبريل 18، 2012

الي ابي الغالي

اكتب اليك رسالتي
 واعلم انك تشعر بي
كم اشتاق اليك والي حضنك الدافئ
كم اشتاق الي سماع صوتك وضحكك
واشتاق ايضا الي نظرتك وصمتك
بل اشتاق الي كل ملامح وجهك

ليتك كنت معي الان لتاخذنيفي حضنك
وتطبطب يداك عليا وتطمئني بكلماتك
اعلم انك في مكان افضل بكثير من هنا
ولكني احتاج اليكفالم الفراق يمزقني
ولا احدا يشعر بما يحدث بداخلي


اثق ان الله لا يتركني وهو يعتني بي
اثق انه يشعر بخفق قلبي المتألم
ولكني بضعفي البشري اتكلم


فغدا الخميس 19/4/2012
هو ذكري عيد ميلادك
يوم مجيئك علي الارض
انا لم انساك كي اتذكر مولدك
ولكني اردت ان احتفل بيه معاك
فكل عام وانت بخير يا ابي الغالي
كم اتمني زيارتك لي اليوم في احلامي
واتمني سماع همسك او لمسته
واحكي معاك ما حدق معانا
فانا افتقدك كثيرا


حابه اقولك خبر جميل انا واثقه انك حاسس بيه
ابنك هايخطب 
ياااااااااه قد ايه كنت محتاجه اشوف فرحتك
انا عارفه انك معانا وحاسس بينا
بس فرحتي انا عمرها ما هتكمل
مابقتش اعرف افرح زي الاول
انا كنت بتسند عليك انت 
دلوقت انا لوحدي رغم كل اللي حواليا
صدقني وجودك معاايا كان هايغير حاجات كتير
بس اكيد دي حكمه ربنا
مش هاكتر في الكلام
حبيت اقولك سلام
ويارب اشوفك في الاحلام
بيتك التي تشتاق اليك دائما
نيفين



هناك تعليقان (2):

  1. يبدو ان شاعرتنا لا تجيد فقط العزف على اوتار مشاعرنا فى هذا العالم ..بل امتدت اصابعها الرقيقة لتعزف على اوتارمشاعر المقيمين فى العالم الافضل فيما وراء عالمنا فتغازل قلوبهم وترسم البسمة على شفاههم هنيئا لوالدك بك فله الفخر ببنوتك يا صغيرتنا

    ردحذف
  2. ميرسي يا دكتور مجدي علي مشاركتك المعزيه
    يسوع يفرح قلبك

    ردحذف