+ عزيزي الزائر ...
شكـرا لـزيـاتـك الغـالية لمــدونتـي , وفي أنتظار زيارتك القادمه
اذا اعجبك شيئا من كتاباتي فبرجاء ترك تعليقك وشكراً ...



الخميس، أكتوبر 27، 2011

واشتكي همي لمين غيرك يا يسوع ...


وأشتكي همي لمين غيرك يا يسوع
ومن يقدر يرفع عني أحمالي ويمسح الدموع
غدر بيا الزمان وأخد كل شئ وسابني أعيش في جوع
قولت أرجع ليك وأرمي حملي عليك يا مصدر الينبوع
وحدك تروي عطشي وتسد أنت الجوع

محتاجه إليك ياربي أنت وحدك شايل حملي
حاسس بيا وبهمي ودايما تمسح لي دمعي
كل الناس تركوني حتي أغلي الاحباب نسيوني
ماليقتش غيرك الجأ ليه وقت ضيقي وأرمي عليه همي
مفيش غيرك يحس بيا دا أنت اللي خلقني وعرفني

دايما ماسك بأديك أيدي ماشي معايا كل دربي
وتقولي أوعي تفتكر أني سايبك لوحدك دا أنت أبني
معقول أقدر أسيبك وأنا اللي نقشتك علي كفي
محفوظ في حدقة عيني ودايما شايلك في قلبي
بس لو تسلملي حياتك وتمشي معايا في دربي

هيفرح قلبك بيا وينسي كل تعبه وجرحه وأنا كمان أفرح بيك
وتلقي كل الحياة معايا فرح وحب وأمان ودا كله ليك
يابني دا أنا خلقت العالم علشان أحيك
بس أنت نسيتني وعيشت في العالم والعالم عاش فيك
ونسيت أني في راح أجيلك وأسترد وديعتي منك

وقتها يا بني هتقدملي أيه




أرجع لنفسك وأفتكر أني موجود أنا الهك خالق الكون
مفيش غيري يضمن ليك حياتك وعليك يسود بحبه وتعيش في أمان
Neven Ramzy

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق