+ عزيزي الزائر ...
شكـرا لـزيـاتـك الغـالية لمــدونتـي , وفي أنتظار زيارتك القادمه
اذا اعجبك شيئا من كتاباتي فبرجاء ترك تعليقك وشكراً ...



السبت، ديسمبر 10، 2011

وحدك انت كفايتي


ربي ...
عارف انك بتبعتلي انذار وبتقولي ارجعلي انا في انتظار
عارف اني تعبتك كتير وفي بعدي عنك عشت في مرار
عارف اني بقيت عبد للخطيه وانا كنت وياك من الاحرار

لكن ...
مش راح اترك نفسي تضيع
ولا فطريق الشر هأسير خضيع
انا ابنك ارجوك رجعني للقطيع

الهي ...
قوي ضعفي ومدلي ايديك
ضمني في خضنك محتاج
ليك
تعبت وندمت وعايز ارجع اليك

ماليش غيرك
حواليا الناس كتير
لكن انا لسه ضرير
فتح عيون قلبي وارشدني
عرفني طريقي يا يسوع انقذني
ومن سقطتي يارب ارفعني

عارف اني مش هاهون عليك تتركني
لعدو الخير من تاني بقيوده يقيدني
ويسرق مني فرحتي وعن ملكوتك يبعدني

سيدي
ها انا بين يداك الان
صارخا راجيا الغفران
محتاجلك يا بنع الحنان
محتاج اعيش في امان

حياتي انا بسلمها ليك
وقلبي من دلوقت هايكون مسكنك
ساعدني ومد ايدك انشلني
من جديد يارب شكلني
عايز اكون ابنك شبهك
زي ما كنت زمان في ملامحك
اعدني ورجعني تاني لحضنك
انا خروفك الضال ارشدني
فمعك لا أريد شئ علي الارض 
وحدك انت كفايتي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق